inaugurari

Chic Ville a deschis al doilea magazin, în Iulius Mall Cluj-Napoca

În acest weekend a fost inaugurat noul magazin Chic Ville, situat în centrul  comercial Iulius Mall din Cluj-Napoca. Aceasta este cea de-a doua locaţie a reţelei şi va găzdui peste 9.500 de produse. Următoarea deschidere este programată pentru finalul anului, în Bucureşti.

Cu o suprafaţă de 190 de metri pătraţi, noul magazin Chic Ville vine în întâmpinarea persoanelor împătimite de produsele de amenajare şi decoraţiuni, care au venituri medii şi peste medie. Clienţii vor găsi atât produse fabricate manual în număr limitat, cât şi o întreagă gamă de produse aparte, speciale, care vor fi comercializate în toată reţeaua de magazine. Printre acestea se numără obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative, cadouri, acestea din urmă reprezentând o parte importantă a business-ului.

„În mai puţin de un an am realizat că există piaţă în Cluj-Napoca pentru a susţine deschiderea unui nou magazin, datorită ascensiunii pe care am înregistrat-o în vânzări. Estimăm că în perioada următoare se va resimţi o creştere a încasărilor datorată colecţiei de toamnă pe care o pregătim şi, cu siguranţă, apogeul cererii, atât în magazine, cât şi pe site, va fi în preajma Sărbătorilor de Iarnă”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii Chic Ville.

Reprezentantul Chic Ville estimează că noul magazin va avea un trafic ridicat şi datorită succesului pe care îl are acest centru comercial, unde obiceiul de consum al vizitatorilor diferă faţă de magazinele centrale, care sunt vizitate cu precădere de turişti, datorită locaţiei din proximitatea monumentelor principale ale oraşului.

„Cluj-Napoca nu are o prezenţă comercială puternică în zonele pietonale centrale, iar deschiderea unui magazin în Iulius Mall este o decizie strategică de dezvoltare care vine în completarea segmentelor de trafic vizate de către noi în anumite intervale orare şi pentru anumite tipuri de consumatori”, a mai afirmat Marius Şerbănescu.

Pe site-ul magazinului – www.chicville.ro – vizitatorii pot găsi toate produsele care se află în portofoliul firmei, printre care se numără şi mobilier de diferite dimensiuni, cu un design unic, artizanal, precum şi o gamă extinsă de textile din colecţii proprii, realizate la comandă.

Planurile de extindere vizează întreaga ţară

Planurile de extindere ale Chic Ville nu se opresc însă la un singur oraş. Până la finalul acestui an este planificată extinderea reţelei de magazine la nivel naţional, iar strategia de dezvoltare prevede atât spaţii din zone pietonale, cât şi în locaţii din centre comerciale.

Următorul pas în această direcţie este deschiderea celui de-al treilea magazin, în luna octombrie, în Bucureşti, în cadrul unui centru comercial.

# # #

Despre Chic Ville

Chic Ville este reţeaua de magazine de decoraţiuni interioare ce pune la dispoziţia clienţilor o gamă variată de produse cu un aer clasic, vintage, până la industrial contemporan.

Printre cele peste 5.000 de tipuri de produse aflate în stoc se află obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative şi cadouri sau suveniruri.

# # #

Despre autor

Chic Ville

Lasa un comentariu